ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری فانتزی جدید

ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری فانتزی جدید

ساعت دیواری فانتزی,ساعت دیواری فانتزی جدید,ساعت دیواری فانتزی نگین دار

بایگانی

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ


اس ام اس عاشقانه دلتنگی برای عاشقان دل تنگ


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


امام جمعه تهران:
تا بساط شادی و رفاه برای جوانان مهیا باشد آنها تن به ازدواج نمیدن.
حیف شد، حتما میخوان دیسکو ها و کافه ها رو تعطیل کنن



اس ام اس عاشقانه دلتنگی



یه بار واسه یه بنده خدایی "الگو" شدم .... کلا زندگیش به فنا رفت از اون به بعد تصمیم گرفتم همون "درس عبرت" باشم

اس ام اس عاشقانه دلتنگی


هشدار به عروس خانمها :
این روزها اگر از طرف مادرشوهر محبت دیدید فورا محیط را ترک کنید...
خطر خانه تکانی در راه است.....


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


رو در هیچ آرایشگاه مردانه ای ننوشته ورود خانوما ممنوع
بس که ما فهمیده ایم :|


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


اورژانسی رفتم دستشویی دیدم یکی تو دستشوییه در زدم گفتم داداش زود باش
یارو گفت خمیردندون نیس که فشارش بدم بیاد بایست خودش بیاد
تو عمرم از این زاویه به قضیه نیگاه نکرده بودم!!!!!




اینایی ک هر روز یکی میشه نیمه گمشدشون
اینا رو اذیت نکنید!
اینا رو خدا تیکه پاره آفریدشون...
مثه سرویس هشت تیکه آگرین


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


دیگه عشقا در حد وایبره!
نگرانی نداریم؛ که وای بره...!!!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


خارجیا تو توالت با روزنامه و

تبلت سرشونو گرم میکن

ما باید یه دستمون به در باشه که ییهویی یکی با لگد نیاد تو...!!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی



ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ
ﺑﺒﯿﻦ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺗﻮ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﯽ ﺧﺮﻡ ﮐﻨﯽ….
ﻭﻟﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﯼ ﺳﮕﻢ ﻣﯿﮑﻨﯽ!!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


خدا شاهده هوا اینجوری بخاد بهاری بمونه...
من ازفردا شروع میکنم عید دیدنی رفتن...
گفته باشم :-(


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


مهم نیست دماغ عمل کنی
بری خارج
خوشگل باشی
پولدار باشی
وقتی شعور و شخصیت نداری
گاوم نیستی


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


از پسری که عرضه نداره اخمتو باز کنه.......

توقع نداشته باش بختتو بازکنه...

یاخداااااااااا عجب جمله ای گفتم!!!!!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


ﻣﺎ ﮐﻪ ﺁﺧﺮ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﻪ !!!
ﻭﻟﯽ ﻫﺮﮐﯽ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ ﺧﻮﺍﻫﺸﺄ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ
ﺑﭽﺮﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﮐﺎﻡ ﺑﮕﯿﺮﯾم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


منـــــــــــم میتـــونــــستـــــــم آیـــفـــون بخـــــــــــــرم
ولی چون سیبـــــــــــش گـاز زده بـود نـــخریـــدم
دهنـــــــــی بـــود میـــفــهمـــی؟
خیلـــــی حســــاســــم :)


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


دارم با دختره چت می کنم...
ازش می پرسم چشات چه رنگیه؟
جواب میده: cc
میگم خب این یعنی چی؟!!!
میگه: همون 2c دیگه احمق جان...طوسی!!!

مملکت که نی...مهد نبوغ و تفکراته!!!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


از پدر بعضیا ماشین و زمین و خونه به ارث میرسه
از پدر ما هم کچلی به ارث میرسه



  • امین جوکار

اس ام اس عاشقانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی