ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری فانتزی جدید

ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری فانتزی جدید

ساعت دیواری فانتزی,ساعت دیواری فانتزی جدید,ساعت دیواری فانتزی نگین دار

بایگانی

اس ام اس تبریک تولد پدر

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ


اس ام اس تبریک تولد پدر برای همه عزیزان


اس ام اس تبریک تولد پدر


 ایرانی ها وقتی از خونه میرن
میگن : آخیش پوسیدیم تو اون چار دیواری . . .
وقتی برمیگردن میگن : هیچ جا خونه خود آدم نمیشه . . . !
خود درگیری از صفات بارز ما ایرانیاست . .





اس ام اس تبریک تولد پدر



' شعور ' چیزیه که ازت انتظار ندارم داشته باشی
راحت باش

اس ام اس تبریک تولد پدر


امروز مامان دوستمو سر کوچه دیدم
از دوستم خبر گرفتم
فهمیدم دوستم با من 3 4 روزه رفته سفر :|



اس ام اس تبریک تولد پدر



دختره دو روزه رفته کلاس زبان ،
بعد تو اینستا تو About اش نوشته :
My Heart Fuck Your Air
دو ساعت تلاش کردم تا بفهمم یعنی جی این جمله :|
آخرش ازش پرسیدم این الان یعنی چی ؟
میگه یعنی دلم هواتو کرده :|


اس ام اس تبریک تولد پدر



دوستای ﻭﺭﻭﺩﯼ 93 ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﺪ!!!!!!
ﺍﻭﻣﺪﯾﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺯﺭﺗﯽ ﺗﻮ ﻫﻔﺘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﯿﻨﺎ :|
من ﺍﺯ ﻫﻔﺘﻪ ﺳﻮﻡ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺎم سر کلاس ^___^


اس ام اس تبریک تولد پدر



بگیر بکپ توله سگ فردا کلاس داری.

از 1 مهر هر شب در خانه های سراسر کشور


اس ام اس تبریک تولد پدر



ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪﯾﺪ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ﺏ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ
ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺯﯾﺒﺎﯼ " ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ"
ﺟﺰﺍﯾﺮ " ﺍﯾﻨﺴﺘﺎ ﮔﺮﺍﻡ"
ﻫﺘﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﻠﻞ" ﻭﺍﯾﺒﺮ" ﻭ " ﻭﺍﺗﺲ ﺍﭖ "
ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺳﻮﺋﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﻓﻮﻝ ﺍﭘﺸﻦ " ﻻﯾﻦ"
ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ؟؟؟؟؟


یه رفیق دارم وقتی تو سانتافه اش به دخترا تیکه میندازه ۸۰% با لبخند جوابشو میدن
یه بار اومد تو پراید من و تیکه انداخت به چند تا دختر...
و تازه اونجا بود که فهمید کچله :|   


اس ام اس تبریک تولد پدر




انسان های بزرگ هیچگاه به کوچکی فردایشان نگاه بزرگ نمیکنند چون از بزرگی کوچک امروزشان فردایی کوچکتر از بزرگی دیروز خواهند ساخت..»
منم نفهمیدم! O:o
ولی خیلی با کلاس بود گفتم بزارم براﺗﻮﻥ


اس ام اس تبریک تولد پدر



_ اقای داماد شغلشون چیه؟
_ بابای پولدار دارن......

_بــه بــه مـبــــارکه

دهنتون شیرین کنید :)



اس ام اس تبریک تولد پدر



ممکنه من بهت بگم: ”بذار به درد خودم بمیرم”
اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش اسب
:|


اس ام اس تبریک تولد پدر



کارت شارژ میگیرم
کتاباتونو جلد میگیرم :)



اس ام اس تبریک تولد پدر



ﺍﻭﻧـــﻲ ﮐـــﻪ ﺑـــﺎ ﺍﻳﻨﮑــﻪ ﻣﻴـــﺪﻭﻧــﻪ ﻧــﺎﺭﺍﺣـــﺖ ﻣﻴﺸـــﻲ
ﺑﺎﺯﻡ ﺭﺍﺳﺘـﺸـــﻮ ﻣﻴـﮕــﻪ
ﺳﮕﺶ ﺷﺮﻑ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﻲ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺳﮓ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻪ!


  • امین جوکار

اس ام اس تبریک تولد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی