ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری فانتزی جدید

ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری فانتزی جدید

ساعت دیواری فانتزی,ساعت دیواری فانتزی جدید,ساعت دیواری فانتزی نگین دار

بایگانی

توضیحات مربوط به گرفتگی شکمی

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

توضیحات مربوط به گرفتگی شکمی

باکتری های روده ای که شناخته شده اند فلور روده هستند در روند هضم دخیل هستند. اما همه چیز در مورد تعادل این باکتری ها است. هنگامی که برخی از باکتری ها فراوان یا کم است، فرایند هضم دشوار است و شکم ممکن است متورم شود. اگر با وجود تمام تلاش های خود در کاهش شکم خود موفق نباشید، باید به دلایلی که از صاف بودن شکم خود جلوگیری می کنید، نگاه کنید.

در این مقاله، ما در مورد یک مکان جادویی در مورد شکم تورم صحبت می کنیم، امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
تورم شکم و داروها

برخی از داروها موجب ناراحتی معده در افراد مبتلا به مشکلات گوارشی می شوند. اگر روده حساس است، مصرف هر چیزی و حتی مصرف دارو مانند داروهای ضد التهابی یا آنتی بیوتیک باعث ناراحتی معده می شود. شما باید بدانید که آنتی بیوتیک ها می توانند تعادل فلور روده را مختل کنند، و بنابراین مقدار باکتری که تخمیر شده است، مشکلات شکمی را افزایش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم هنگام مصرف آنتی بیوتیک ها برای کاهش عوارض جانبی دارو، از غذاهای پروبیوتیک (ماست پروبیوتیک) استفاده کنید.
شکاف شکم و عدم تعادل فلور

باکتری های روده ای که شناخته شده اند فلور روده هستند در روند هضم دخیل هستند. اما همه چیز در مورد تعادل این باکتری ها است. هنگامی که برخی از باکتری ها فراوان یا کم است، فرایند هضم دشوار است و شکم ممکن است متورم شود. در اغلب موارد اختلالات فلور روده ای با تغذیه نامناسب (مصرف زیاد و زیاد چربی و پروتئین) همراه است. تنها راه تعادل فلور روده باید برای جلوگیری از مصرف غذای نامناسب باشد. در عین حال، می توانید این میکروارگانیسم ها را با مکمل ها یا مواد غذایی حاوی پروبیوتیک ها هماهنگ کنید. به نظر کارشناسان، لازم است که در مورد تغذیه فکر کنید. به این معنی است که شما باید در آرامش قرار بگیرید و غذا بخورید. علاوه بر این، شما نیز باید در مورد نحوه طبخ مراقب باشید. به عنوان مثال، بخار، هضم و هضم مواد غذایی را بهبود می بخشد.
معده درد و معده شدید

افرادی که به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند، در معرض خطر ابتلا به عفونت های دستگاه گوارش و سلامت روده هستند. استرس باعث تغییر در ترشح هورمون آدرنال می شود. این مکانیسم همچنین باعث افزایش التهاب روده می شود. پوسیدگی ناشی از انباشت گاز در روده است که منجر به مکانیسم تخمیر می شود و در نتیجه باعث تورم و بزرگ شدن شکم می شود. کارشناسان از باکتری روده هضم آنچه را که سلول رد کرد. اما این باکتری ها نمی توانند بخورند برخی غذاها که به نام "فودمات" شناخته می شوند (غذاهای حاوی قند مورد نیاز برای تخمیر روده). ارتباط زیادی بین مصرف فودوم و مشکلات گوارشی مانند گاز، نفخ، اسهال، یبوست و غیره وجود دارد. لازم است به طور موقت مصرف خوراک Fodom محدود شود. این غذاها حاوی برخی از میوه ها مانند سیب، گلابی، زردآلو و غیره هستند و برخی از سبزیجات مانند کلم، لاله، آرتیشوک و حبوبات مانند عدس، نخود، لوبیا، محصولات لبنی و غلات. با این حال، به یاد داشته باشید که در صورت برانگیختن، نیازی نیست که این غذاها را کاملا حذف کنید زیرا آنها برای سلامتی ضروری هستند. این فقط به اندازه کافی برای محدود کردن مصرف این غذاها در موارد التهاب است.
تورم شکم و احتباس آب

احتباس آب در بدن و تورم نتیجه مکانیسم است که در آن بدن بافت بدن repatriaed نیست. بنابراین آب بیش از حد در بدن در شکم تجمع می یابد و باعث می شود که آن را بجوشد و بزرگ شود. اما حفظ آب در بدن موجب واکنش بیش از تورم شکم می شود. بنابراین لازم است ابتدا دلیل اصلی این احتباس آب و عدم حذف آن را بررسی کنید.

  • امین جوکار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی